Hva trenger du hjelp til?
Du kan tipse Forbrukertilsynet om markedsføring eller avtalevilkår du mener er ulovlig, og om du mener virksomheter bryter åpenhetsloven. Du kan også få hjelp til å løse saken din gjennom mekling, dersom det har oppstått et problem i forbindelse med et kjøp som du ikke klarer å løse selv. Vi tilbyr også veiledning til næringsdrivende.
Kontaktinformasjon
Ring oss på 23 40 06 00
Åpningstider for sentralbordet sommeren 2025:
Uke 26: Stengt onsdag til fredag
Uke 27: Stengt
Uke 28: Åpent mandag til fredag fra 10:00 til 12:00
Uke 29: Stengt
Uke 30: Åpent mandag til fredag fra 10:00 til 12:00
Uke 31: Åpent mandag til fredag fra 10:00 til 12:00
Uke 32 og videre: Åpent mandag til fredag fra 10:00 til 14:00
Send e-post: postmottak@forbrukertilsynet.no
Presse: Her finner du kontaktinformasjon og pressebilder
Ansatte: Her finner du ansatte i ledelsen og kommunikasjonsavdelingen
Besøksadresse: Porselensvegen 32, 3920 Porsgrunn
Postadresse: Forbrukertilsynet, postboks 2862 Kjørbekk, 3702 Skien
Vi gjør oppmerksom på at all post og e-post til og fra Forbrukertilsynet i utgangspunktet vil være journalpliktig etter arkivloven. Post og e-post til og fra oss vil også være offentlige saksdokumenter. Det betyr at journalister og andre kan få innsyn i brev og e-post du sender til oss.