Presserom
Er du journalist og ønskar å snakke med ei pressekontakt, ring vår vakttelefon 23400601 eller send e-post til presse@forbrukertilsynet.no. Gje oss gjerne ei linje om kva du er ute etter, og kva slags tidsfrist du har.
Pressebilde finn du her.

Vi registrerer førespurnader frå pressa
Alle presseførespurnader til Forbrukartilsynet blir registrert i verktøyet Medieloggen. Vi registrerer namn, redaksjon, kontaktinformasjon, kva førespurnaden gjeld og eventuell skriftleg dialog med journalisten. Dette gjer vi for å kunne svare godt og effektivt på førespurnader frå pressa.
Informasjonen som blir logga er berre tilgjengeleg for dei som jobbar med presseførespurnader i Forbrukartilsynet, og vil ikkje bli utlevert til andre. Alle opplysningar om presseførespurnader blir automatisk sletta etter 400 dagar.
Dersom du ikkje ønsker at kontaktinformasjonen din eller førespurnaden din skal loggast, eller du ønsker at vi skal slette opplysningar frå tidlegare førespurnader, kan du ta kontakt med ein av pressekontaktane våre på vakttelefonen 23400601.
Følg Forbrukartilsynet i sosiale medium:

- Instagram: @forbrukertilsynet
- YouTube
Pressekontakter
For presseførespurnader, send e-post til presse@forbrukertilsynet.no eller ring vår vakttelefon 23400601.
Forbrukertilsynet i mediene
-
Parkeringsselskapene fikk medhold – Forbrukerrådet reagerer kraftig
17. December 2025 -
P-selskaper fikk ilagt store bøter – opphevet i ankeinstans
17. December 2025 -
Opphever bøter til p-selskapene
17. December 2025 -
Parkeringsselskap får medhald i fakturagebyr-sak
17. December 2025 -
Møte mandag den 15. desember 2025 *
16. December 2025 -
Trygg digital oppvekst krever mer enn enkeltgrep
16. December 2025