Presserom

Forbrukertilsynet ønsker å holde et høyt sørvisnivå overfor media. Journalister kan ta kontakt med kommunikasjonsavdelingen (se kontaktinfo under) som kan vise videre til fagdirektører eller saksbehandlere. Hvis du vet hvem du skal snakke med, kan du også ringe personen direkte.

Hvis du ønsker bakgrunnsinformasjon om en konkret sak som er til behandling, anbefaler vi deg å ta kontakt med den aktuelle saksbehandleren. Pressebilder av ledelsen finner du på våre ansattsider.

Pressevakt: tlf. 948 48 893

Pressetelefonen er betjent mellom 08:00 og 15:00. For henvendelser utenom dette – ring en av våre kommunikasjonsrådgivere.

Forbrukertilsynet i media

16.08.2018

AutoPASS-utstedere kan ikke forskjellsbehandle dårlige betalere

Folk med dårlig økonomi bør ikke pålegges å stille depositum eller betale på forskudd for å passere bomringer med mindre de har misligholdt bompengeavtalen.

Pressekontakter