Send us a tip

Have you come across marketing or contract terms you think we should look into? Send us a tip on issues you have experienced yourself or give us input on cases or problems you think we should work with.

Your input will, together with the other inquiries we receive, constitute an important basis for our future work.

Tips will not be registered as cases, and your name will not be made public unless you agree to it.

Tips are normally not answered.

You can send your tip using the contact form below, or by email or mail.

Mail: Forbrukertilsynet, Postboks N-4597 Nydalen, 0404 Oslo
Email: tips@forbrukertilsynet. no

 

Tips to The Consumer Ombudsman

  • Evt. vedlegg
02.12.2020

Økning i klager på mobilbetaling – råd til forbrukere

Forbrukertilsynet har i det siste mottatt et økende antall klager fra forbrukere som har blitt trukket beløp på mobilregningen sin for innholdstjenester de mener å ikke ha inngått avtale om. Det gjelder blant annet betalinger for abonnement på IQ-tester, spill og konkurranser som annonseres på f.eks. Facebook.